zondag 9 oktober 2011

doe@ding in hotel Atlas.

Ja de demodagen  van doe@ding zijn weer geweest en wat waren ze GEWELDIG!
ik heb de leuke demo's gedaan die van Monique en Angela op beide dagen
op vrijdag hebben we dit schitterend doosje gemaakt.En wat is die stempel leuk he speciaal voor
doe@ding gemaakt.
let is op de bloemen ze zijn van Magnolia doohickeys ( ik moest ze gelijk hebben natuurlijk ha ha)

en op zaterdag deze erg mooie creatie 

verder heb ik nog workshops gedaan bij
bij Tonny dit leuke doosje voor bv zakdoekjes.

bij moniek jannink dit leuke mapje
en bij Mariska dit leuke doosje met de mooie stempels
van different colors en met embossing poeder.















taartencupcakes waren ook aanwezig bij de workshop en hier heb ik dit leuke en lekkere
cupcakeje versierd dit word waarschijnlijk mijn volgende verslaving zo enig om te doen.


Dit was helaas de demodagen weer van doe@ding
ik ga weer sparen voor maart want dan ga ik weer!
veel liefs patricia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten